כתובת

גדליהו 1 ג' נווה שאנן חיפה

טלפון

6293* | 073-2504272

Email

info@archive.archive.ba-sfaradi.co.il

יום האישה הבינלאומי בבית האבות הספרדי בחיפה

במרכז היום של בית האבות הספרדי נערך אירוע חגיגי לכבוד יום האישה הבינלאומיהמבקרות (וגם המבקרים)  זכו למפגש חברתי מעשיר ומשמח

 

נשים הן כוח רב עוצמה שהופך את החיים של כולנו לטובים יותר. בעולם מתוקן אולי לא היה יותר צורך ביום האישה הבינלאומי, אבל בינתיים זוהי עוד הזדמנות לציין את מעמדן של הנשים ולהמשיך לחזק אותן.

באירוע שערך מרכז היום של בית האבות הספרדי בחיפה ביום שבו מצוין יום האישה הבינלאומי בעשרות מדינות ברחבי העולם, הנחת של המבקרות  (וגם המבקרים) הייתה כפולה: גם מהאירוע המושקע עצמו, וגם  בזכות ההזדמנות לחוות מפגש חברתי משמעותי לאחר שנת הקורונה המאתגרת (שאגב, לימדה אותנו גם היא שמנהיגות נשית מובילה להישגים מרשימים).

יום האישה הבינלאומי במרכז היום של בית האבות הספרדי כלל הרצאות אודות כמה מהנשים המשפיעות בהיסטוריה, שירים מכל הזמנים של זמר הבית (כשחלק מהמבקרות מצטרפות אליו) וגם שי קטן ומתוק שחולק למשתתפות ולמשתתפים.

בנוסף לתזכורת החשובה לגבי היכולות ומעמדה של האישה, תרם האירוע לחוסן של כל הנשים וגם הגברים במרכז היום של בית האבות – עוד הוכחה לחשיבות האינטראקציות החברתיות עבור הקשישים, שנהנים להיפגש, לאכול יחד, ללמוד, לרכל, לצחוק, להכיר חברות וחברים חדשים ואפילו להתאהב… 

שתף עוד היום:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *