כתובת

גדליהו 1 ג' נווה שאנן חיפה

טלפון

6293* | 073-2504272

Email

info@archive.archive.ba-sfaradi.co.il

בני ובנות השירות הלאומי במרכז היום בבית האבות הספרדי

חיבור מרגש בין צעירים וצעירות לבני הגיל השלישי יוצר חיבורים נפלאים

"יש לנו כאן דור מקסים. ילדים טובים שבאים אלינו" כך תיארה אחת ממבקרות מרכז הים שבבית האבות הספרדי בחיפה את בני ובנות השירות הלאומי, המלוות את מבקרי המקום מדי יום.

בני בנות השירות הלאומי מפרויקט "והדרת" של המשרד לשוויון חברתי השתלבו בפעילות של מרכז היום ומלוות את המבקרים בפעילות היומיומית הענפה החל משיחות ומפגשים בינאישיים, דרך העלאת חוויות על העבר וכלה בהעשרה לפעילות הקיימת במרכז היום.

הנתינה היא דו כיוונית. אחת מבנות השירות, שסיימו עתה שנת פעילות, אמרה לאחת ממבקרות מרכז היום "למדתי ממך במהלך השנה.. היית לי כמו אמא שנייה, למדתי ממך כמה חשוב לחייך ולהיות שמחה תמיד. לוקחת את זה לחיים שלי".

במרכז היום נערך טקס סיום לפעילות השנתית של בני ובנות השירות הלאומי שסיימו את שירותם במקום, בהשתתפות יו"ר מרכז היום של בית האבות הספרדי, יוסי אזרי, צוות העובדים ומשתתפי מרכז היום שהודו במילים נרגשות לצעירים שלקחו חלק בפעילות המרכז במהלך השנה .

יוסי אזרי הדגיש את היחס החם שהעניקו בני הדור הצעיר לקשישים ולקשישות של מרכז היום, את הפעילות המעשירה של בני השירות לעולמם של בני הגיל השלישי ואת הקשר הרב דורי שהעצים את שני הצדדים הן את בני השירות הלאומי והן את מבקרי מרכז היום.

שתף עוד היום:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *