כתובת

גדליהו 1 ג' נווה שאנן חיפה

טלפון

6293* | 073-2504272

Email

info@archive.archive.ba-sfaradi.co.il

חיזוק נוסף לקשר הבין-דורי של בית אברהם והקהילה

כמדי שנה: אירוע סליחות בבית האבות הספרדי בהשתתפות נערי ונערות בר/בת מצווה

"בית אברהם" וחטיבת הביניים עירוני ג' ערכו טקס מרגש לקראת יום כיפור הילדים זכו גם לשי מטעם העדה היהודית הספרדית נטעלי בן, מנכ"לית בית האבות: "מייחלת להמשך שיתוף פעולה פורה באמצעות ועדת החינוך"    

 

המסורת נמשכת: כמו בכל שנה, מזה למעלה מעשור וחצי, נערך בבית האבות של העדה היהודית הספרדית אירוע סליחות בהשתתפות נערים ונערות מחטיבת הביניים עירוני ג'.

הנערים והנערות, שיחגגו השנה בר מצווה ובת מצווה, הכינו קטעים אמנותיים המשלבים שירה וטקסטים רלוונטיים ליום כיפור. הרב יהודה קריספין הקריא קטעי סליחות והשמיע דברי תורה שריתקו את כל המשתתפים באירוע – התלמידים, הוריהם ואורחים נוספים. הקשר הבין-דורי האמיץ בין בית האבות לקהילה בא לידי ביטוי מוחשי, שכן סבתה של אחת התלמידות הינה דיירת ב"בית אברהם", וכמובן נכחה בטקס.

בסיום המפגש העניק מכלוף עקיבא, חבר ועד העדה, שי מטעם העמותה לכל הנערים והנערות – ספר זמירות והקדשים. כמו כן כלל האירוע כיבוד עשיר. רבקה גינצבורג, מנהלת חטיבת הביניים בעירוני ג', הזכירה את רבקה בן קיקי ז"ל, מי שהניחה את היסודות לאירוע ולשיתוף הפעולה הפורה בין "בית אברהם" לבין בית הספר.

יוסי אזרי, יו"ר מרכז היום בבית האבות, פירט את פועלה של העדה היהודית הספרדית עבור ילדים, מגיל הגן ועד התיכון. מנכ"לית בית האבות נטעלי בן התייחסה בדבריה לחשיבות החיבור בין הדורות השונים. בנוסף שיבחה בן את יו"ר ועדת החינוך, עו"ד בתיה חיימוב רומן, ואת חברת הוועדה הנמרצת לימור דהן, על שיתוף הפעולה עם עירוני ג' ובפרט על ארגון האירוע המוצלח.

שתף עוד היום:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *