כתובת

גדליהו 1 ג' נווה שאנן חיפה

טלפון

6293* | 073-2504272

Email

info@archive.archive.ba-sfaradi.co.il

יום המטפל בזקן הבינלאומי צוין בבית האבות הספרדי בחיפה

בבית האבות הספרדי בחיפה, ציינו את  יום המטפל בזקן הבינלאומי, כשהזרקור הופנה לעבר סקטור המטפלים, שעושה עבודת קודש בכל ימות השנה ובתקופת הקורונה מעבר לנדרש.

במסגרת ציון יום המטפל הבינלאומי, סמנכ"ל בית האבות "בית אברהם" עדי מתתיהו , מנהלת משאבי אנוש אנט ואן דר לינדן , מנהלת הסיעוד אלשטיין טניה  וסגניתה ראדה אבו אל היג'א , יחד עם המפקחת הקלינית היבה לאון מפקחת קלינית ואחראית התרבות טניה סבסטיאנוב  הודו לכל צוות המטפלים והמטפלות שבבית האבות, הנחשב לאחד הגודלים והמשוכללים בארץ.

מנהלת משאבי אנוש, ראשי הסיעוד ואחראית התרבות, עברו בבין כל מחלקות הבית , הודו בשירה וריקודים לצוות המטפלים והעניקו להם שי צנוע כאות הוקרה על עבודת הקוש שהם מבצעים.

המטפלים בבית האבות, הם אנשי הצוות הקרובים ביותר לדיירים, אלו שמלווים אותם בכל שעות היום והלילה ודואגים לכל מחסורם ומבוקשם. הם הידיים שנוגעות בהם, העיניים שרואות אותם והאוזניים שמקשיבות. בימים אלו, כאשר ביקורי המשפחות מוגבלים, אם בכלל, המטפלים הם גם המשפחה והכתף להישען עליה.

"עבודתם היומיומית הפכה לקשה עוד יותר בצל מציאות הקורונה שנכפתה על כולנו ואנחנו אומרים : "כבוד להיות מטפל!!!"  ציינו בהנהלת בית האבות הספרדי.

שתף עוד היום:

2 תגובות

  1. אתמול 12/08 לאחר 6 שבועות ראיתי את אמי – תמרה טרסוב (״חמדה״ ). תודה על התארגנות ואפשרות להפגש. יש לי בקשה בהמשך הביקורים מאורגנים לאפשר יציאה למרפסת ( המרפסת פנימית על יד חדר אוכל ) או לשטח פתוח אחר. במשך כל הביקור אמא ביקשה לצאת לאוויר ולא הבינה למה אני לא יכולה לפתוח את הדלת למרפסת ולצאת לשני מטרים בחוץ. זה גרם לשינוי במצב הרוח שלה וגם שלי. לדעתי אפשרות להיות בשטח פתוח יתר בראי ובטיחותי.
    אני פונה בבקשה להתייחס ולאפשר את היציאה למרפסת.

    1. גלינה שלום. תודה על פנייתך. אנו נמצאים בתקופה מאתגרת ומשתדלים יום יום להיות קשובים לבקשות, לשפר את מה שצריך לרווחת דיירינו. הצוות במחלקות מוציא את הדיירים למרפסות ולחצרות הצמודות למחלקות על מנת לאפשר "לנשום אוויר צח" ולהתאוורר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *